ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Te noći je kiša padala kao nikad do tad, a ja se taman zadesila kod prijateljice. Ne bojim se oluje....

Te noći je kiša padala kao nikad do tad, a ja se taman zadesila kod prijateljice. Ne bojim se oluje, ali nije mi dozvoljavala da odem kući dok se ne stiša. Iznenada je banuo njen presesi brat i tražio od nje crno-bijeli USB .


Ona je otrčala u svoju sobu, a on sjeo pored mene i izvadio iz džepa isti taj USB. Prije nego sam stigla pitati išta poljubio me je i oborio na leđa.
Ne znam za tebe, ali mene peče savjest što si solo , rekao je i nasmijao se. Od tad je prošlo dva mjeseca i mi smo u stvarno divnoj vezi, ako se uzme u obzir da je stariji 3 godine.


Neki dan ja skupim hrabrosti i odlučim da kažem njegovoj sestri za nas, a ona se samo nasmije i kaže: Šta ti misliš, što će toj propalici USB, sve sam sama smislila.

0 komentari:

Objavi komentar