srijeda, 15. lipnja 2016.

Sa posla na kojem sam dušu ostavila, na kojem sam radila posao za četvoro, otpuštena sam

Sa posla na kojem sam dušu ostavila, na kojem sam radila posao za četvoro, otpuštena sam uz razlog da im je problem moja bolest, koja inače nikako ne utiče na obavljanje istog. Tako izrevoltirana i povređena, prebacila sam sve podatke na eksterni i pobrisala iz svih računara (umreženi su).


Kako direktor redovno posećuje por*o sajtove, kada su došli iz održavanja rekli su da je pokupio virus koji je pobrisao sve. Bukvalno me je molio da ostanem da ubacim bar ono što imamo u arhivi. Rekla sam da može, ali od kuće, po registratoru 60e.
Pristao je i psovao zašto taj posao bar dvoje nisu radili, ovako samo ja znam šta sme da se prikaže, a šta je na crno.


Nakon tri meseca sam mu odnela i prebacila (datume pravljenja dokumenata sam samo izmenila). Pa vi privatnici vidite koga ćete da otpuštate, ili da štedite na platama da vam jedan radnik obavlja sav posao. P.S Otkaz sam dobila zato što je njegovom rođaku trebao posao, a ja sam od tog novca kupila mojima kola i ostalo mi u šteku.

0 komentari:

Objavi komentar