srijeda, 15. lipnja 2016.

Rodila sam sinčića prije 3 mjeseca i mislila sam da sam najsretnija žena na svijetu...

Rodila sam sinčića prije 3 mjeseca i mislila sam da sam najsretnija žena na svijetu. Muž, sin, šta više čovjeku treba. Prije par dana u gradu su nam pišli neki stranci, stariji bračni par i pitali da im prodamo našeg sinčića, jer oni nemogu imati djece i ponudili nam 20.000 eura.


Mislila sam da se šale, ali kada sam shvatila da su ozbiljni, dobro sam ih izvrijeđala na mome slabom engleskom jeziku. Ali nakon par sati zvai su na mobitel, MOJ MUŽ IM DAO KONTAKT BROJ…Ne mogu da vjerujem da je tim ljudima rekao da će da razmisili i da će pokušati da me ubijedi da i ja pristanem.


Kada mi je rekao da se za 20.000 eura može lijepo organizovati život, a da će djece biti, bukvalno mi se srušio sav moj svijet. Ne znam šta da mislim kada je spreman vlastito dijete da proda za sitan novac, kakva je moja budućnost sa njim?

0 komentari:

Objavi komentar