ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Otac mi je francuz, a mama hrvatica, tako da perfektno znam hrvatski jezik. Moler sam po profesiji

Otac mi je francuz, a mama hrvatica, tako da perfektno znam hrvatski jezik. Moler sam po profesiji i tako dok sam kod jednih srba krečio, sestre blizanke od nekih 17 godina su pričale ne znajući da ih razumijem, kako su se u noć provodile sa jednim momkom koji nije znao da se one mijenjaju,


te da je jedna od njih zaboravila kod njega gaćice. Kako sam shvaio nije im prvi puta i to često rade. Baš mi je bilo zanimljivo slušati i bilo je tu baš mnogo detalja. Nakon što sam završio jednu sobu rekao sam im na čistim, jasnim hrvatskim, srpskim jezikom (sve je to isto), MORATI ĆU VAS PRIJAVITI TATI JER STE MNOGO VRAGOLASTE…


Iznenadile su se, naprosto šokirale. Naravno nisam ih prijavio tati, ali sam zato imao neplanirano “krečenje” blizanki. Mada sam i to uračunao u cijenu, tako da je dobri tatica platio i te “dodatne” radove. Nešto kontam, kako bi se osjećao da zna da mi je platio što sam mu kćerke “krečio”. LUDILO…

0 komentari:

Objavi komentar