srijeda, 22. lipnja 2016.

Ostavila me zarucnica koja je bogata 15 dana prije vjenčanja, živjeli smo skupa 4 godine...

Ostavila me zarucnica koja je bogata 15 dana prije vjenčanja, živjeli smo skupa 4 godine, ceo svoj život sam posvetio njoj sve prijatelje zaboravio prestao da izlazim, pušim,pijem voleo sam je više od sebe, samo mi je rekla nisi me držao kao na dlanu trebao si me malo više pazit i čuvat.


Evo nakon svega toga bivša djevojka sa kojom sam bio 2 godine javila mi se uz objašnjenje da joj je drago i da bih opet da se vidimo… Najbolji drug koji je konstantno pijan bio kad sam ja otišao sa njom da živim opet mi se vratio…


Uglavnom sa drugom idem da se dobro napijem bivšoj ću da se vratim složim svoj život isto kao prije 4 godine i nikad više neću da ostavim ljude koji me cijene zbog nekih maminih i tatinih maza koje su me zaslijepile nekim boljim životom na visokoj nozi.

0 komentari:

Objavi komentar