četvrtak, 16. lipnja 2016.

Nikada nisam bila zadovoljna svojim tijelom i kako sam izgledala. Stomak, celulit, veliki mladež...

Nikada nisam bila zadovoljna svojim tijelom i kako sam izgledala. Stomak, celulit, veliki mladež na leđima, malo rastavljeni zubi, čak nisam bila zadovoljna ni bojom očiju. Maštala sam o zelenim očima, a bile su smeđe, da bile. Sa 17 godina sam imala udes, tačnije pala sam sa motora, ožiljak preko cijele desne strane lica,



gubitak desnog oka, povrede kičme koje su me prikovale za kolica. Čudno svi kompleksi koje sam imala su nestali, tačnije željela sam da imam debele krive noge pune celulita, da imam smeđe oči, da s ponosom istilem mladež na lećima, da hodam, živim i uživam u svakom danu, ma svakoj sekundi, ali… to je bilo nemoguće.



A onda čujem mamin glas kako me budi i govori da ću zakasniti u školu. Shvatam sve ovo je bio grozan san, odnosno divan san, san koji me je okrenuo ka pravom putu, putu življenja… Ne znam šta je, viša sila, Božiji znak ili puka slučajnost, ali šta god da je došlo u moj san, hvala mu

0 komentari:

Objavi komentar