utorak, 28. lipnja 2016.

MOJI RODITELJI IMAJU VELIKU KUĆU I BAVE SE IZDAVANJEM STANOVA. TAKO SE PRIJE MJESEC DOSELIO...

Moji roditelji imaju veliku kuću i bave se izdavanjem stanova. Tako se prije mjesec doselio jedan baš lijep i zgodan muškarac, na prvu sam se zaljubila iako imam momka već 4 godine. Stanar Ivan je 10ak godina stariji i žena ga je istjereala iz njihovog stana, kako kaže nedužnog, ali…


odma sam po njegovim očima, njegovim pogledom procijenila da je opasan ženskaroš, par put sa strane sam ga uhvatila kako baš odmjerava stražnjicu moje mame i češe se dole. Sve to me opasno kako da kažem napalilo. Prije desetak dana smo ga ja i mama pozvale da popije kafu sa nama i tako dok smo pili kafu, pričali, zezali se, osjetila sam njegovu bosu nogu na mojim butinama kako traži put do moje RIBICE.


Obzirom da mi je tek 19 godina, jednostavno nisam mogla ostati mirna, postala sam nervozna, a kada je mama vidjela šta radi, vrelu kafu mu je prosula po pantalonama I REKLA KAKO JE BEZOBRAZAN, KAKO BI DA OBESČASTI NJENU JEDICU… Našao je drugi stan, a ja od njega evo ne odlazim 10 dana, svaki dan mu dođem po još. Ne zna mama kakvo blago je imala u kući, mogla ga je i ona koristiti,
sigurno bi bila zadovoljna alatom koji Ivan ima.

0 komentari:

Objavi komentar