utorak, 21. lipnja 2016.

Moja majka je kralj. Ta žena je jača od stijene.. Razvela se od mog oca kad sam bila mala

Moja_majka_je_kralj.png
Moja majka je kralj. Ta žena je jača od stijene.. Razvela se od mog oca kad sam bila mala i od tada je sama. Sama se bori za mene, ona mi je i otac i majka i sestra i najbolji prijatelj.


Pored toga ima dvije sestre koje imaju muževe, i koje ništa ne rade i nikad nisu radile jer ne moraju, jer im oni donose pare u kuću. Nas dvije imamo najmanje, ali smo najsretnije i imamo najiskreniji odnos.


One se uvijek zapitkuju šta to mi imamo a one ne. Tračaju, i pokušavaju da je ismijavaju ostatku porodice, a nikad je nisu pitale kako je njoj samoj i bez podrške. Od njihove djece su samo napravile poslušne sluge i debile za stvarni život koji ih ustvari čeka.
 Između njihove djece i mene nema razlike u godinama a ja sam dosta zrelija i samostalnija. Zahvaljući mom kralju uspjela sam i da pokrenem svoj biznis i završim fakultet, dok njihova zlatna djeca idu i dalje na ispite

0 komentari:

Objavi komentar