četvrtak, 30. lipnja 2016.

Moj najbolji drug,koji je inace prelep mi je priznao da uvek bira ruznije devojke za vezu...

Moj najbolji drug,koji je inace prelep mi je priznao da uvek bira ruznije devojke za vezu,koje u njega gledaju kao u boga,cudila sam se njegovoj odluci,dodje danas


moja sestra od tetke kod mene,koja je prelepa i skroz prirodna i ja njoj pokazem njegovu sliku,kaze ona meni da ne bi bila sa njim u vezi,preveliki je za nju pritisak biti sa takvim frajerima,da li je moguce da svi lepi ljudi tako razmisljaju?


Prijateljstvo izmedju najbolje prijateljice i mene je trajalo 7 godina. Kada je doslo vrijeme mature , izabrala je dvije djevojke sa kojima uopste nije imala kontakt za svoje pratilje ( ona je bila miss veceri) . Zatvorila sam se u toalet i plakala kao nikad. Nedugo poslije toga , otisla sam iz Bosne , bez pozdrava . Evo 4 godine su prosle ,nikad joj se nisam javila. Razocarenja su lekcije , lazni prijatelji zivotna iskustva.

0 komentari:

Objavi komentar