nedjelja, 19. lipnja 2016.

Mnogi mi govore da sam “papučar”, “mekušac”. Za prvu godišnicu veze kupio sam djevojci

Mnogi mi govore da sam “papučar”, “mekušac”. Za prvu godišnicu veze kupio sam djevojci srebrenu narukvicu i pripremio palačinke, jer to jedino znam da pripremim. Pozvao sam je da dođe kod mene u stan, jer imam iznenađenje.


Kada je došla prvo sam je poslužio palačincima, što je ona odbila rekavši da to nejede jer se od njih deblja, a kada sam joj dao narukvicu, nasmijala se i samo rakla “pa da je makar ogrlica”. Život mi se srušio, od studentskog bijednog džeparca sam sve odvajao da joj priuštim poklon za godišnjicu, a ona se ponaša tako.


Tada sam pomislio da raskinem sa njom, ali nakon par dana sam prihvatio njenu kritiku i shvatio da sam možda i pogriješio, palačinci i srebrena narukvica i nije neki poklon. Posudio sam od druga nešto novca i kupio srebrenu ogrlicu. Planiram da joj na neki romantičan način dam poklon, nadam se da ću ovaj put dobiti zagrljaj i poljubac od nje u znak zahvalnosti.

1 komentar:

  1. TERAJ TO U P.M. POKLON JE I SAMO JEDNA SREBRNA ALKICA, A NE NARUKVICA I PALACINKE. POKLON JE POKLON .....VAZNO DA JE OD SRCA.......... MISLIM AKO IMA IOLE LJUBAVI.

    OdgovoriIzbriši