utorak, 21. lipnja 2016.

IMAM 25 GODINA ALI STJECANJEM NEKIH ČUDNIH OKOLNOSTI VEĆ SAM USPJELA DA SEBI NATOVARIM....

Imam 25 godina ali sticajem nekih čudnih i tužnih okolnosti već sam uspjela da sebi natovarim na leđa dug od 10000 km. Kad mi je bilo najteže i kad nisam znala šta ću, izašao mi je u susret kućni prijatelj koji ima mnogo novca a koji zna šta me sve snašlo, pozajmio mi taj novac izjašnjavajući se kako vjeruje u mene i kako zna da ću uspjeti i da ću to vratiti.


Sada radim dva posla. Nemam vremena ni da spavam kako treba. Već dugo maštam da se sredim i odem negdje na kafu. Ili kad odem u svoju sobu da je sređena i uredna. Ali ne. Toliko sam umorna da nemam snage ni da mislim na sebe ni na šta drugo. Zapustila sam sebe a i čim uđem u sobu i vidim krevet sve odlažem za drugi put i samo zaspim.


Nervira me što sam postala lijena za sve poslije posla. Ali nemam snage. Imam osjećaj da mi fali i vazduha. Svima pričam kako sam super da me ne bi žalili i uvijek sam nasmijana a u stvari često plačem i poželim da me nema više. Ali me održava rečenica, “Vjerujem u tebe” i želja da vratim taj dug.

0 komentari:

Objavi komentar