subota, 18. lipnja 2016.

Imala sam drugaricu koja mi je bila bolja od moje mame, od moje sestre. Odrasle smo zajedno...

Imala sam drugaricu koja mi je bila bolja od moje mame, od moje sestre. Odrasle smo zajedno, dijelili sve što imamo. Često smo se kada smo ostajale same i mazile, nismo lezbo, ali znale smo sebi priuštiti to zadovoljstvo.


Imala je prekrasnog momka i obzirom da nismo imale tajni, rekla sam joj da se opasno palim na njenog momka i da bih voljela da ga imam. Tada je prvi puta pokazala da naše prijateljstvo ima granice, međutim nakon par dana me pozvale i rekla da se neće ljutiti. Zdogovorile smo sve i petak uveče su se moje fantazije ispunile. Bila sam sa njenim momkom dok se moja prijateljica pravila da spava u drugoj sobi. Tu noć je bio početak kraja našeg prijateljstva. Njen momak se nakon mene potpuno ohladio za nju i želio je mene za djevojku.


Ostavio je, a ona je tada meni postavila na neki način ultimatum ili on ili ona. To je bilo prvi put da sam morala birati i iz nekog revolta jer me ucjenjuje izabrala sam da budem u vezi sa njim. Nakon toga me izbrisala sa fb, blokirala, više me u gradu ne poznaje, govori kako sam droljica koja joj je preotela momka, žalosno, jer ona mi je dozvolila da budem sa njim, a to što sam ga ja bolje zadovoljila i što je momak sretniji pored mene nije trebalo da bude problem zbog kojeg trebamo prekinuti naše prijateljstvo.

0 komentari:

Objavi komentar