srijeda, 15. lipnja 2016.

Doktor sam, specijalista hirurgije, ali obožavam da planinarim. Planina i hirurgija moje

Doktor sam, specijalista hirurgije, ali obožavam da planinarim. Planina i hirurgija moje srce dijele po pola, ne znam šta mi je draže. Jedno jutro pred kraj dežure, kada sam se spremao da se spakujem i zaputim kući, stiže hitna, iz teškog udesa dovoze djevojku koju su više od sat vremena izvlačili iz automobila, na granici smrti, sva u krvi…


Ulazim u salu za operacije i krećem sa mojim kolgama u borbu za život, nakon više od 5 sati nekako smo uspjeli sanirati sve povrede i održati je u životu. Prebacili su je u intenzivnu, a kada sam došao da je pogledam prije polaska kući, vidio sam i shvatio da je to djevojka koja je članica planinarskog kluba, te je moja sreća i lično zadovoljstvo postalo još veće jer sam sačuvao život moje planinarke.


Samo ljudi koji su se barem jednom popeli na neku planinu, nebitno koje visine mogu shvatiti tu ljubav, to zadovoljstvo, taj adrenalin. Ne postoje riječi kojima se to može opisati. A možda je u ovome konkretnom slučaju planina na neki način i sačuvala ovaj mladi život, čist zrak koji mi planinari često udišemo mnogo znači za organizam.

0 komentari:

Objavi komentar