nedjelja, 12. lipnja 2016.

Debela sam, al baš, baš debela. NAJVEĆI KRIVCI ZBOG MOG


Debela sam, al baš, baš debela. NAJVEĆI KRIVCI ZBOG MOG IZGLEDA SU MOJI RODITELJI… Zdrava hrana za njih je nepoznanica, kobasice, salame, konzerve, suhovina, to je ono što smo jeli i do dobro jeli.


Kada god sam govorila da trebam na dijetu, da sam debela, govorili su da dok sam kod njih gladovati neć i da ću jesti sve što mi se izvadi na tanjir. Za njih je debelo jednako zdravo, ali sam zbog svoje debljine ubrzo obolila, masnoća, pritisak, šećer, ma sve …


Sada imam 28 godina, 120 kg i nemoguće da smršam. Pijem dnevno po 15 tableta, ni jedan muškarac me neće ni da pogleda, a i šta ću mu ja ovakva, debela, bolesna… i fizički i psihički uništena. Koliko ću ovako živjeti ne znam, mada ovakva kakva jesam živa sam ali ne živim… još jednom kažem HVALA RODITELJI ŠTO STE MI UNIŠTILI ŽIVOT.

1 komentar: