petak, 25. ožujka 2016.

ZVONI NEKO I JA OTVARAM VRATA I VIDIM DVIJE ŽENSKE OSOBE, TAMNOG TENA U DUGIM SUKNJAMA

Zvoni neko i ja otvaram vrata i vidim dvije ženske osobe, tamnog tena u dugim suknjama… Dolazi mama i pita me ko je, a ja odgovaram “Ma cigani traže nešto sigurno” (što su one naravno čule). Nakon nekoliko minuta saznajem da su mi to tetka i rodica (koje inače skroz slabo viđam). Blam.
Sestra studira biologiju.


Za neku vježbu na fakultetu imali su zadatak, da nađu dva puža i da posmatraju njihovo ponašanje tokom sedmice. Stavila ih je u pletenu korpu u svojoj sobi. Nedugo zatim, ušla je u moju sobu, i molila me da dođem da vidim kako se puževi ljube. Ajde da kažem da je bio zanimljiv prizor. U neko doba noći mi ulazi ponovo u sobu, sva razočarana.


”Dođi da vidiš ovo molim te”..Krenem da vidim šta je, kad ono jedan puž pobjegao iz korpe, došao do televizora. A ona će: “Iskoristio je i otišao, kakav gad” . Umro sam od smijeha. Sad ih je stavila u neku malu kutijicu ne bi li se pomirili. Teška komedija..

0 komentari:

Objavi komentar