subota, 26. ožujka 2016.

RADIM KAO TAKSISTA I U POSLJEDNJE VRIJEME ČESTO VOZIM PIJANE DEVOJKE. I TAKO JA PRE NEKO VEČE....

Radim kao taksista i u poslednje vreme često vozim pijane devojke. I tako ja pre neko veče vozim kad vidim devojku koja maše sa stiklama u šaci i razmazanom šminkom. Ja stajem, ona otvori vrata i uđe zajedno sa još dve drugarice. Tokom vožnje je jedna od njih je rekla da joj je dosadno i pitala me je da pustim neku muziku, ja pitam šta slušaju i čujem odgovor


 ”Nemoj da tražiš pesme mi ćemo da pevamo”… Ja onako iznenađen isključim radio i stanem slušati, prvo nisam ništa razumeo i tek polse skontam da pevaju uvodnu špicu Sunđer Bob-a. Malo sam se nasmejao i pitao ih da li mogu da ih vozim još par krugova kako bih se malo zabavio. Pristale su. Tokom vožnje sam ih pitao zašto tako izgledaju, rekle su u jednom glasu ”plakale smo…” jedva skipih hrabrost da pitam zašto a one meni- ”Gledale smo Sunđer Bob-a i odjednom se ugasio televizor.” Hahahahahha….


Žurio sam na posao, a vani je padala velika kiša. Slučajno sam velikom brzinom prošao kraj dvije cure koje su čekale autobus na stanici i zalio ih vodom. Al ono baš zalio! Od glave do pete. Nisan na to obraća pozornost, samo san produžio dalje.
Nakon par dana u jednom kafiću, prilaze mi dvije djevojke, sa kantom vode i samo su mi je izlile na glavu u sred kafića uz komentar “Drugi put pripazi kako voziš!” Cure svaka vam čast, tako treba. Oprostite što sam bio kreten. Bio sam u žurbi, ali to nije opravdanje. Eto još jednom isprika i hvala što ste me naučile pameti.

0 komentari:

Objavi komentar