ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

IMAM DEVOJKU VEĆ 3,5 GODINE. IMALI SMO USPONA I PADOVA KAO I U SVAKOJ VEZI ALI U ZADNJE VRIJEME...

Imam djevojku već 3,5 godine. Imali smo i uspona i padova kao i u svakoj vezi, ali u zadnje vrijeme veoma se čudno ponašala pa sam počeo da sumnjam na nešto i jednom prilikom sam ušao u poruke na njenom fb profilu i vidio da se dopisuje sa jednim momkom za koga je prije rekla da je lijep, i znam da joj je pisao i prije, ali ga je samo iskulirala.


Inače ona je jedna od najboljih studenata na fakultetu, a taj lik je bio njen asistent i kada sam ušao u poruke imao sam šta i da vidim, otvoreno su pisali da se lože jedno na drugo, ali kao da će još pričekati pošto je on isto u vezi, a ni ona ne bi tako lako mene napustila pošto joj nije baš svejedno. Ja sam kasnije izašao sa njom i kao počeo temu da nam baš i ne ide najbolje u zadnje vrijeme samo da vidim da li će mi ona to reći.


Ljudi moji ne možete da vjerujete koliko je plakala i pričala o svemu, ali nije spomenula ni riječ o njemu. Još uvijek smo zajedno, i baš me interesuje šta će se dalje dešavati, vjerovatno ću raskinuti za par dana.

0 komentari:

Objavi komentar