četvrtak, 18. veljače 2016.

KAO MALI OSTAO SAM BEZ RODITELJA. RODITELJI SU MI UBIJENI OD STRANE MAFIJE...


Kao mali ostao sam bez roditelja. Roditelji su ubijeni od strane mafije, jer moj otac je dilovao… prisvojila me je tetka od od malih nogu me je pazila, hranila itd… ona ne može imati decu i osuđena je da živi sama. Već sa svojih 17 god doživeo sam da me tetka seksualno zlostavlja, desilo se prošle godine 29. jula, vratio sam sa sa bazena i otišao sam da se istuširam da sperem hlor sa mene. Pre tuširanaj nisam uzeo peškir,

otvorio sam vrata i vikao “tetka možeš li mi doneti peškir?” vrata sam vrlo malo otvorio koliko da provuče peškir, vratima sam skrivao telo, ali penis mi je malo veći, i nisam dovoljno obraćao pažnje i vireo je, i tetka me je pitala šta je to, ja sam izgubio pamet i pustio vrata, vrata su se otvorila, bilo me je stid. to je bio trenutak kad me je tetka oralno zadovoljila iako ja nisam hteo, moje odupiranje je bilo bespomoćno, počele su ucene kako me neće finansirati…to mi je bilo prvo seksualno iskustvo sa tetkom.

Posle toga me je napadala… moje odupiranje trajalo je kratko. Posle toga prepustio sam se uživanju i zaboravio da mi je tetka i da mi je kao majka. Žena ima 52 godine, još uvek je zgodna i ne izgleda loše. To je bilo jedno moje istinito iskustvo.

0 komentari:

Objavi komentar