srijeda, 25. studenoga 2015.

MOJOJ 16-OGODIŠNJOJ KĆERCI ZA SAT VREMENA DOLAZI "DRUG" DA UČE...

Za-sajt68
Mojoj 16-ogodišnjoj kćerci za sat vremena dolazi ‘drug’ da uče. Gledam je kako trči po stanu i u isto vrijeme sređuje i sebe i sobu. Jednom rukom usisava, a drugom suši kosu. Kada se počešljala, dlake su pale po tepihu i sada ih skuplja na koljenima sa napola navučenim helankama.

Evo ga, spremna je, u zadnjem trenutku. Zvoni. Sva u panici otvara vrata i smije se. Veoma kulturan, a Boga mi i lijep dječko. Vidim joj po pogledu da nije samo drug, ali to sam znala još kada mi je rekla za to učenje. Ulaze u sobu i sjedaju na krevet…

Već pola sata sjedim u dnevnoj sobi i slušam ih kako se smiju..”uče”. Prelijepo,vratilo me je 25 godina unazad. Lijepa vremena…

0 komentari:

Objavi komentar