srijeda, 25. studenoga 2015.

IMALA SAM KOJEKAKVIH PROPUSTA U ŽIVOTU ALI NAJVEĆA MI JEGREŠKA ŠTO SAM PRISTALA...

24-589x264
Imala sam kojekakvih propusta u životu, ali najveća mi je greška sto sam pristala da živim sa svekrvom. I to samo zato što mi je bilo žao da starost provodi sama.
Izgubila sam volju za životom. Već osam godina…jedva sam prije dva mjeseca napokon zaključala svoj stan u zajedničkoj kući. Da, sve vrijeme imamo odvojene stanove ali je ona ulazila kod mene bukvalno po preko dvadeset puta dnevno. Od ranog jutra, do kasne noći.
Sad sjedim, pijem kafu, muž je zaspao, djeca se igraju.

Konačno imam mir…a ima i ona. Kaže mi da sve ove godine nije ni znala koliko joj treba samoća.
Nismo u svađi, ja sam jednostavno trpjela.

Žali Bože mojih nebrojenih neprospavanih noći. Sad se navikavam na normalan život.
Da mi je bar mama živa, da joj kažem da je napokon došlo sve na svoje mjesto.

0 komentari:

Objavi komentar