ponedjeljak, 26. listopada 2015.

UDALA SAM SE PRIJE GODINU DANA, 26 MI JE GODINA MOM MUŽU JE...


Udala sam se prije godinu dana. 26 mi je godina, mom muzu 34. U pocetku je je sve bilo OK, ali u zadnjih 4-5 mjeseci stvari i nisu kako treba. Naime ja i moj muz rijetko se sexamo.

On to pravda zauzetoscu poslovima umorom itd. Druga stvar je sto je na moje sad vec ocite podrazaje i podsticaje za sex reagovao burno rekavsi mi da se ne ponasam kao DAMA !!!??? Nakon toga pitam se u cu je problem. Ono sto mogu reci da zaista dobro izgledam. Mislim znam da zvuci narcosoidno ali svjesna sam toga. Prije njega sam bila u duzoj vezi iz koje me je skoro pa oteo. Ja sam nedavno ispricala sve sestri koja mi je odmah rekla da ga ostavim.

I eco zadnju sedmicu ozbiljno razmisljam o tome. Mislim ima tu jos stvari koje se gomilaju i koje je prekrila prvotna ushicenost brakom, te mi se sve nakako cini da sam pogrijesila

0 komentari:

Objavi komentar