utorak, 27. listopada 2015.

IMAM 16 GODINA I PREŽIVJELA SAM SVE I SVAŠTA ŽELIM VAŠU POMOĆ...

Za-sajt251
Imam 16 godina,prezivila sam sve i svasta,i zelim vasu pomoc.Prvog momka sam imala prije dvije godine bio je klosar teski,svirao je gitaru,imao cickavu kosu,pusio,pio neki kazu i drogirao.

Voljela sam ga vise od icega,kada smo prekinuli moja najbolje drugarica s kojom se druzim 10godina koja njega nije podnosila zaljubila se u njega i ja sam se pravila da mi je svejedno,i dan danas osjecam nesto prema njemu.Upoznala sam momka prije 6mjeseci,sada smo zajedno ali on ima 20godina i srbin je a ja muslimankaa,tako je fin i osjecam nesto prema nekome posle te 2 godine,moja mama je bolesna ima aneuurizmu i rekla je da bi me se odrekla da sazna da imam momka druge vjere,a ja sam zaljubljena u njega.On stalno govori kako ce sve biti u redu al ja svaku noc placem i molim Boga da sve ovo sanjam,jer tesko je kada ti brane da budes s nekim koga volis.

Molim vam svim srcem da mi kazete kojim putem da idem,da ne povrijedim nikoga,a pogotovo ne bolesnu mamu,a ni njega. Pozz.

0 komentari:

Objavi komentar