utorak, 7. lipnja 2016.

Posle veze duge 8 godina došao sam u situaciju da moram da biram ili karijera ili ona...

1911379i.png
Posle veze duge 8 godina došao sam u situaciju da moram da biram ili karijera ili ona. Na jednoj strani sam imao nju o kojoj imam samo dobre reči, ali i mene koji sam bio zaglavljen sa dosadnim poslom i bez nekog razloga da ću da napredujem i stvorim bolji život ako se ne posvetim karijeri u potpunosti.


Na drugoj strani sam imao sebe gladnog uspeha i vere u sebe i taj neki bolji život… Da ne ulazim u detalje, ali nije bilo mogućnosti za kompromis. Izabrao sam karijeru.
Evo, četiri godine posle imam već godinu dana lagodnog života iza sebe. Sve ide kako sam planirao. Bolji posao je tu. Još bolji privatni biznis je u planu od jeseni. Daleko sam pametniji i iskusniji. Proputovao sam pola sveta – ali sam. Fali ona.


Nedostaje mi osećaj zaljubljenosti koji već 4 godine nemam. Bilo je tu žena, ali ne kao ona, niti duže od 2 nedelje. Pokušaji da dođem do nje neuspešni. Razmišljam često da li bih promenio sve da mogu. I ne bih. Samo je život jednostavno nefer. Ne može se imati sve… nikada.

0 komentari:

Objavi komentar