utorak, 7. lipnja 2016.

Počelo je tako bezazleno, družili smo se na poslu, oboje više-manje nesrećni u braku…


1911667i.png
Počelo je tako bezazleno, družili smo se na poslu, oboje više-manje nesrećni u braku…Užasno mi se sviđala, mada nisam imao namjeru da se upuštam u nešto jer imamo malu djecu… Mislio sam da umišljam, da je to samo neka prolazna faza… Mislio sam će me sa vremenom proći.


Bilo je još gore… Njen glas, osmijeh u prolazu, mahanje, druženje na pauzi, odlazak poslije posla do parkinga, doveo je do toga da izgubim “tlo pod nogama”… Pokušali smo da se izbjegavamo zbog djece, nije išlo…
Nismo spavali zbog mog straha od vezivanja, većina muških bi rekla da sam lud što odbijam takvu žensku , ali mislim da moje dijete ne bi trebalo da ispašta zbog mene.


U međuvremenu sam se maksimalno posvetio svom biznisu van firme, mislio sam ako budem imao dobre financijske rezultate da će biti lakše da prebolim ovu situaciju. Rezultati za tih par mjeseci su bili nevjerovatni, plata o kakvoj većina sa ovih prostora može samo da sanja… Uskoro napuštam firmu i ne znam kako će se ovo sve završiti…

0 komentari:

Objavi komentar