subota, 14. svibnja 2016.

Radim u jednoj firmi i prilično sam zadovoljan i radom i platom, BIO… Sve je bilo super dok se direktor firme...


Radim u jednoj firmi i prilično sam zadovoljan i radom i platom, BIO… Sve je bilo super dok se direktor firme nije zaljubio u moju kolegicu, nakon par mjeseci, kako to i ide, ona je dobila unapređenje za šefa odsijeka.


Iznenadio sam se kada je ona mene odmah nagradila sa povećanjem plate od 10%, baš sam joj bio zahvalan, ali… Nedugo nakon toga obim mojih poslova se drastično povećao, toliko sam radio da nisam imao vremena za topli obrok. Nisam se bunio, nisam želio da joj pravim probleme, jer smo na neki način bili prijatelji. Na kraju mjeseca kada je došao izvještaj i popis odrađenih poslova toliko sam se iznenadio da sam na trenutak izgubio svijest.


Pod mojim imenom su stojali poslovi koje realno uradim ua jedan radni dan u sedmici, a sve ostalo što sam radio stavljeno je pod ime moje šefice, direktorove ljubavnice. Shvatio sam da radim poslove šefa odsijeka, a da za to vrijeme ona radi na direktoru. Šta čovjek da radi, da se bunim, otkaz mi je 100% zagarantovan, da nastavim ovako ne mogu, jednostavno me boli da neko moj rad pripisuje sebi. Šta čovjek da radi???

0 komentari:

Objavi komentar