utorak, 10. svibnja 2016.

MISLIO SAM DA JE SAMNOM ZBOG MENE, ZBOG LJUBAVI, ALI SAM SHVATIO DA JE ONA OBIČNA....


Mislio sam da je sa mnom zbog mene, zbog ljubavi, ali sam shvatio da je ona obična sponzoruša i da je novac moga oca jedini razlog naše veze. Kada sam postao toga svjestan, odlučio sam da se naprosto iživljavam na njoj.


Postao sam grub u krevetu, redovno pišam po njoj nakon odnosa, jednom sam se posrao na njene grudi a ona je to onako droljasto svojim umazanim prstima u moje “sjeme” mrljala po svom tijelu. Znači nema granice i sve što ja hoću i njoj godi. Nakon svih gadosti koje je DROLJASTA SPONZORUŠA koja i dalje misli da je moja djevojka podnijela i bez riječi prihvatila odlučio sam da je totalno uništim.


 Večeras ću dovesti svoja 4 drugara, koji su upoznati sa situacijom i reći da želim da napravimo “vozić” i da želim da za sebe zakaši barem 20 “vagona”, znači nas 5 po četiri ture, mislim da ćemo uspjeti, a onda ću je tako razvaljenu istjerati iz stana kao neko pseto. Mrzim kada su djevojke sa mnom zbog bogattstva mojih roditelja i da smijem i gore stvari bi im radio.

0 komentari:

Objavi komentar