srijeda, 16. ožujka 2016.

ZAHTJEV ZA PRIJATELJSTVO. NEPOZNAT MOMAK. NAKON PAR DANA DOPISIVANJA IZLAZIMO...

Zahtjev_za_prijateljstvo_nepoznat_momak
Zahtjev za prijateljstvo. Nepoznat momak. Nakon par dana dopisivanja-izlazimo. Nakon nekoliko izlazaka stupamo u vezu .Pola godine poslije toga razočaravam se u njega, čitav muški rod,i u sebe. Nakon pola godine patnje i čekanja da se promjeni, shvatila sam da nije vrijedan borbe, da on to nikad neće moći. I evo, nakon skoro dvije godine, shvatam da ga još volim i da bi sve dala da samo još jednom osjetim ono što sam osjetila s njim.

Da osjetim da mi ruke drhte i one ubrzane otkucaje srca. Nakon skoro dvije godine ne mišljenja na njega, shvatam da sam varala sama sebe. A on… Moje prijateljice zove da izađu, pokušava valjda da izazove reakciju od mene.

A meni dođe da ga nazovem, da mu sve priznam, da se isplačem i samo spustim slušalicu. Mislim da će mi biti lakše, ali ne mogu preko svoga ponosa, ne mogu jer nisam sigurna da li on osjeća isto. Želim samo da ga zaboravim i nastavim živiti svoj život, ali ako nisam nakon dvije godine,neću nikad.

0 komentari:

Objavi komentar