petak, 18. ožujka 2016.

ODEM TI JA NA MORE SA DEVOJKOM I SAD UVEČE IZAĐEMO NA VEČERU U NEKI RESTORANČIĆ. DONESE NAMA .....

Odem_ti_ja_na_more_sa_djevojkom.png
Odem ti ja na more sa djevojkom i sad uvece izađemo na večeru u neki restorančić. Donese nama čovjek meni, ja gledam ajd da naručim nešto fino da ne budem seljo, ali isto tako neću da platim k`o zlatnu polugu jedno jelo. Kad će ti moja draga ni manje ni više JASTOGA, ja očima onako otkolutam do jastoga, kad ono imam šta i da vidim, bahato nema šta.


Počnem ja da se znojim,ona meni nešto priča, ja samo klimam glavom. Donosi konobar jastoga, skida poklopac, ja ustajem i kažem joj ljutito je*o li te jastog ni ne znaš koja je to životinja,


 raskinem sa njom uzmem onog jastoga firiznem ga u more gdje mu je mjesto i odem. Naravno da sam morao da platim račun kasnije.

0 komentari:

Objavi komentar