utorak, 15. ožujka 2016.

KOMŠIJA NIJE IMAO OBIČAJ DA ZAKLJUČAVA VRATA KADA BI NEGDE IZAŠAO. BILO JE TO U VREME KADA....

38702i.png
Komšija nije imao običaj da zaključava vrata kada bi negde izašao. Bilo je to u vreme kada moja porodica nije imala fiksni telefon, a mobilnih još nije bilo. Komšija je imao i ostavljao je vrata otključana da bismo brat i ja, kada bi tata i mama bili na poslu, ako je nešto hitno, mogli da ih pozovemo. Naravno, mene je dečja radoznalost terala da se, kada komšija nije bio tu, ušunjavam u njegovu kuću i da zavirujem u svaki njen ćošak.
U njoj je bio jedan kredenac, koji je bio zaključan.


Znao sam da je ključ od tog kredenca morao biti negde u kući. I našao sam ga u jednoj fioci. Probah da otključam kredenac. Hoće. U kredencu je uz mnogo drugih stvari bio i jedan špil karata, stari. Ukrao sam ga, zaključao kredenac, vratio ključ u fioku i otišao da se igram sa kartama. Špil mi je bio zanimljiv nekoliko dana, a u međuvremenu je komšija vidio da mu špila nema i došao, kad sam bio sam kod kuće, da me pita da ga ja nisam uzeo. Rekao sam da nisam.


On je ljutito rekao: “Dobro!” I izašao. Uplašio sam se da će nešto reći mojim roditeljima, pa sam karte, koje sam do tada držao u svojoj fioci, među knjigama, brzo dograbio, istrčao napolje, pa iza kuće. Tamo je bila septička jama. Brzo sam podigao lim kojim je bila prekrivena i u nju bacio špil. Kasnije sam saznao da je komšiji taj špil bio uspomena na pokojnog oca.

0 komentari:

Objavi komentar