nedjelja, 20. ožujka 2016.

GLEDAMO MI PORODIČNO(MAMA,TATA,BRAT I JA) VICTORIJA’S SECRET SHOW PRIJE NEKOLIKO DANA...

Gledamo mi porodicno(mama, tata, brat, sestra i ja) Victoria’s Secret show, prije nekoliko dana.. I sad, one djevojke su prelijepe i prezgodne, znate i sami. I kaze tata: “Vidis zeno koliko te ja volim da te ni sa ovom ne bih prevario.” A mama se lagano okrece i govori: “E bogami, ja tebe sa ovom bih.” Popadali smo od smijeha.


Uhapsio me neki nadrkani policajac zato sto sam se valjao sa devojkom na travi u parku….
Bio sam ludo zaljubljen u jednu devojku ali ona me je sve vreme kulirala,


sada sam u vezi sa drugom vec vise od godinu dana a ona mi je pre nekoliko meseci na jednoj zurci prisla i zelela da ipak oprobamo vezu i da jos nije kasno odbio sam ali sada svakog dana se pitam sta bi bilo da sam te noci drugacije reagovao i ostavio sadasnju devojku.

0 komentari:

Objavi komentar