subota, 6. veljače 2016.

RADIM U MALOPRODAJI. JEDNOG DANA DOLAZI OTAC SA DVA SINA. IMAJU NOVCA...


Radim u maloprodaji. Jednog dana dolazi otac sa dva sina. Imaju novaca, kupuju razne skupe stvari koje su nekim ljudima neophodne a njima služe za kako oni kažu šminku . Najmlađi sin je htio u auto i kaže ocu razmaženim glasom: Ja bi u našeg bmw-a.


Otac pogleda u mene i ponosno se nasmije, te pogledaju skupa vani prema autu. Nikad neću zaboraviti tu rečenicu i ponosni pogled oca.. Ostala sam prestravljena.


Nisam ljubomorna, dapače, drago mi je. Ali ako je to djete već sada svjesno da mu tata vozi bmw, i ne zove auto auto nego bmw, onda me zanima šta će biti za par godina. Mislim da je puno bitnije naučiti djecu pravim vrijednostima i kako nije sve u novcu.

0 komentari:

Objavi komentar