utorak, 16. veljače 2016.

MUŽ MOJE TRENERICE PLESA ZALJUBLJEN JE U MENE. U PAR NAVRATA...


Muž moje trenerice plesa zaljubljen je u mene. U par navrata izjavio mi je svoju ljubav. Molio me da dolazim iako nisam imala partnera. Njegova žena, tj.moja trenerica, ravna je ko daska. Ni sise ni dupeta a još je i čangrizava. Nikog ne voli. Igrom slučaja mene je zavoljela.


Predamnom je tračala cijeli grad a nikad ni slutila nije da sam baš ja ta kojoj njen crnokosi suprug piše duuuugeeeee poruke. Prije par dana, zajedno smo pobjegli iz grada. On je morao "otputovati" u inostranstvo. Uzeo mi je nevinost. Bilo je prelijepo voditi ljubav s nekim koga dugo voliš. Ponavljao mi je kako me voli te kako će ostaviti ženu. Čak s njom ne želi ni djecu više.


A ja bih rado jedno dijete s njim. Ma kuću, porodicu, sve. Iako već imaju jednog sina, kojeg je opet samo on odhranio, jer je mama svaku noć mrtva pijana, osjećam da bi mu naše dijete uljepšalo život. Ne zanimaju me ničije osude. Ovo je moja slatka ispovijest.

0 komentari:

Objavi komentar