ponedjeljak, 11. siječnja 2016.

PRVI DAN NA FAKULTETU SAM VIDJELA MOMKA KOJI MI JE POMUTIO PAMET...


Prvi dan na fakultetu sam vidjela momka koji mi je pomutio pamet . Bio je stariji 5 godina od mene i naizgled savršen. Istu noć smo se počeli dopisivati, pričali smo cijelu noć na kameri i ja sam kao zantiželjna djevojčica postavljala bezbroj pitanja i u 5h ujutru pita on mene da li mi može postaviti jedno pitanje, ja kažem pucaj, a on: Hoćemo li nas dvoje sutra na kafu?


Hiljadu puta sma se upitala šta će on sa mnom, ja nisam lijepa ni zgodna kao on. On je savršen! Uspjeli smo se spetljati nekako. Na ispitu sam imala esej u kojem sam pisala o njemu i tad sam dobila prvu 10-ku. Za rođendan sam snimila preko 100 osoba koje mu čestitaju rođendan. Zaustavljala sam prolaznike, konobare, profesore, asistente, djecu... i 6h mu pravila klip. Njegov cimer mi je dao ključeve gdje sam napravila 23 strelice jer mu je bio 23-i rođendan, na svaku sam napisala poruku i te strelice su vodile do njegovog laptopa gdje ga je čekao klip. U kut njegove sobe sma stavila njegovu kameru koja je snimala njegovu reakciju... Strašno sam bila zaljubljena u njega, poznajemo se već 11 mjeseci. Osjećam da me na neki način voli, da voli moje prisustvo.


Svakodnevno smo provodili po 7-8h skupa. Išla sam mu stalno u stan, družili smo se neprestano. Moja najbolja prijateljica se počela zabavljati sa njegovim najboljim prijateljem, tako da smo nas četvero non-stop bili skupa. On je savršen muškarac , šteta što me zavlačio, jer je sve vrijeme imao djevojku koju će uskoro da oženi zbog papira... Šit hepns. I dalje ispijamo kafe i dalje se družimo i dalje ga volim i dalje je divan, ali nažalost on uskoro odlazi...

0 komentari:

Objavi komentar