Konzum je u posljednje vrijeme na udaru potrošača koji su počeli shvatati kako ih se svakodnevno i to na onim najosnovnijim namirnicama – doslovno krade!
Čini se kako su hrvatski potrošači postali svjesniji proizvođača i njihovih trikova kojima se služe kako bismo posegnuli upravo za proizvodom koji se nalazi na njihovim policama. Sudeći po sve učestalijim primjedbama naših čitatelja – kupaca, čini se kako je šutnja potrošača prekinuta i kako su kupci postali svjesniji svojih prava.
Tako se ne može ne primijetiti kako je Konzum podložan sve češćim kritikama, od onih da prodaju lažne proizvode pa sve do toga kako se kupce naočigled, potkrada.
1. KRADU NAS NA BLAGAJNI
Na društvenim mrežama osvanula je fotografija računa iz poslovnice Konzuma iz Poreča gdje je kupac je kupio kruh, sirni namaz, sir gaudu i pureću šunku. Sastojci dostojanstveni pravog sendviča, no ono što je tek kasnije primjetio je cijena koju je platio. Cijena 188 grama pureće šunke delux iznosila je 11,28 kuna (2,91 KM), dok je na računu ta ista svota 14,85 kuna (3,83 KM)
2. CIJENE SE OD KONZUMA DO KONZUMA ITEKAKO RAZLIKUJU, VARAJU NA POPUSTIMA
Drugi problem su svakako lažni popusti ili još bolje – popusti koje na blagajni na kraju, ne možete ostvariti.
”Ne bi li cijene u svim konzum prodavaonicama trebale biti iste????? Cijene u Primoštenskom Konzumu su odvratne, a da ne pričam o tome kako su izložene cijene totalno različite od one kad dođeš na kasu!!! Danas kupujem rižu, pola kile, za koju piše da dođe 18,99 (4,90 KM), a na kasi mi naplati 30.99 (7.99 KM)!! Sramota!!!!!!!”, najnoviji je komentar na društvenim mrežama, a ovo je samo jedan od problema s kojima se susreću potrošači, prenosi Zagreb.info,
”Baš sam se razveselila ovom popustu na igračke, koji na kraju nisam uspjela realizirati iz razloga što na blagajni ne prolazi??? Radi se o poslovnici u Virovitici i igrački Fisher Price.
Lijepo bi molila za objašnjenje, budući da sam izgubila vrijeme i živce te izašla iz trgovine bez proizvoda. Napominjem da izabrani proizvod nije bio već na nekoj akciji i da je prodavačica pokušala nekoliko puta iskoristit kupon te je bezuspješno pokušala i na drugim igračkama Fisher P. Ljubazno se ispričala uz objašnjenje da “gore” danas nema nikoga pa mi ne može pomoći”, napisala je jedna građanka.
3. PROIZVODI KOJIMA JE ISTEKAO ROK TRAJANJA
Vrlo često na artiklima, posebno kada je riječ o mesnim proizvodima, nije vidljiv rok trajanja, a najnoviji slučaj proizvoda kojem je istekao rok trajanja javio se u zagrebačkom Konzumu u Importane centru.
”Danas sam kupila Cekin pileće meso u vašem dućanu u Importane centru. Meso je bilo pokvareno, rok označen na etiketi je bio 30.6.2015. Vratila sam se u dućan vratit meso koje je bilo zamotano u Konzumovu vrećicu jer je meso nevjerojatno smrdilo, kada sam rekla da je meso pokvareno prodavačica me samo pitala dali želim povrat novaca ili drugo meso ma što sam ja rekla da želim povrat novaca jer ako je ovo meso pokvareno mogu tako biti sva. Prodavačica mi je samo dala novce bez isprike bez mog računa s kojim sam došla i bez vrećice koju sam sama platila, 3 prodavačice su bile prisutne i sve su se ponašale kao da je to uredu imat pokvareno meso u dućanu! To je krajnje bezobrazno ponašanje!”, komentar je ogorčene građanke.
4. PROIZVODI SVE SKUPLJI
Čini se kako dolazak konkurencije, Konzumovim trgovinama nije bio poticaj za smanjenje cijena kako bi naposljetku, svoje kupce ipak zadržali na svojoj adresi…
”U Makarskoj u Superkonzumu sve cijene dignute 15-20%. Neki proizvodi se prodaju na “akciji” I tako će vjerojatno ostati preko zime. Dižete cijene potajice tokom čitave godine i mislite da se ne primjećuje. Živio LIDL!!”, komentar je
5. PROIZVODI SUMNJIVOG KVALITETA I PORIJEKLA
Nije prvi put da se potrošači žale na zemlju porijekla ili sastav proizvoda. Od crva u LEDO proizvodima i zamrznutih morskih plodova koji izgledaju svakako samo ne ”morski” i s Jadrana, samo su dio Konzumovog asortimana koji zgražava sve veći broj kupaca.
“Račići s gastro odjela su ostaci ribe ulijepljeni bjelanjkom uz dodanu aromu račića. 84 kune (21,66 KM) kila. I to naravno čovjek sazna nakon što pročita deklaraciju, prodavačici nije dvojila oko toga da su to pravi”, iskustvo je jednog od kupaca, a njegovo iskustvo očito dijeli sve veći broj potrošača.
Koliko Konzum svakodnevno staje svojim kupcima na žulj dokazuje činjenica kako su njihovi dućani sve prazniji, jer sjetimo se, nekada se u redu na blagajni čekalo i pola sata dok danas, čekate maksimalno desetak minuta. Prazni trgovački prostori ovog hrvatskog supermarketa sugeriraju ljutnju i ogorčenost kupaca, ali i manjak kvalitete proizvoda koji svakim danom, kupcima postaje sve važniji.
Izvor: novi.ba
srijeda, 30. prosinca 2015.
KUPCI OGORČENI: Ovo je 5 najčešćih Konzumovih PODVALA!
14:16
No comments
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
0 komentari:
Objavi komentar