ponedjeljak, 12. listopada 2015.

SVE SU ŠNICLE DOBRE ALI OVE SU POSEBNE I PO NAČINU PRIPREME A I PO UKUSU: LOVAČKE ŠNICLE

Jednostavne lovačke šnicle
Kod ovih šnicli nema prženja pre stavljanja u rernu, tako da to prilično pojednostavljuje pripemu, a ja mnogo volim kad je nesto tako brzo i jednostavno.
Sastojci

svinjske šnicle, šargarepa, beli luk, so i suvi začini po želji, brašno, sveži peršun i bosiljak i ulje

Priprema
1.
Svinjsko meso iseći na šnicle i izlupati ih. Posoliti šnicle i posuti suvim začinima po želji. Zatim ih uvaljati u brasno i poređati u nauljenu vatrostalnu posudu. Između komada mesa ubaciti po želji kolutove šargarepe i čenove belog luka. Šargarepa nije obavezna ali beli luk nemojte da izostavite. Ja sam ovaj put dodala i svežu papriku.
2.
Zaliti sokom od paradajza. Može neki kupovni, a ja sam ovaj put imala domaći paradajz pa sam ga usitnila u blenderu i sipala preko mesa. Posuti svežim peršunom i bosiljkom. Staviti jos malo ulja.
3.

Peći u poklopljenoj posudi u rerni na 200 stepeni oko sat vremena. Posle smanjiti temperaturu i ostaviti da se lagano krčka. Pred kraj otklopiti i peći još malo, ali pazite da vam ne ispari sav sok.
Posluživanje
Najbolje ide uz bareni pirinač ili pire krompir.

0 komentari:

Objavi komentar