petak, 16. listopada 2015.

ŠARENA SALATA BEZ KONZERVANSA, VINOBRANA, OCATA....SAMO PRIRODNO


Svake godine u jesen napravim malo ove salate .Jako ukusna .Samo treba dobro pritisnuti da sve bude u vodi. 
Sastojci
    4-5 manjih glavica kupusa
    jedna zdjela sjeckane i obarene mrkve
    jedna zdjela sjeckanih krastavaca
    jedna zdjela sjeckanog zelenog paradajza
    jedna zdjela sjeckano i obarenog karfiola
    jedno pakovanje soli

    paklo manjih plasticnih kesica sa zipperom
    plasticno bure ili kanta za zimnicu
    jednu zdjelu mix paprika (zelene,crvene i zute )

Priprema
    1.
    Povrce oprati i sitno isjeckati -posebno u odvojene zdjele.Mrkvu i karfiol malo obariti (inace ostaju malo tvrdi).Kupus ocistiti i tanko nasjeci.Ja kupujem kupus sa tankim liskama i iskruzim korijen sa lisaka (jer i on ostaje tvrd).
    2.
    Uzeti veliku tepsiju i u nju mixati 3 djela nasjecenog kupusa i po jedan dio mrkve, karfiola,krastavaca,z.paradajza,paprike .Sve posoliti (kao da solite salatu) dobro izmjesati i pakovati u plasticne vrecice.

    3.
    Vrecice pri zatvaranju dobro stisnuti da se napravi vakum.Tako ih redati u bure ili kantu.Kada se sve to poreda uzeti veliku plasticnu posudu i na dno istresti dosta soli (6-7 punih saka) i nasuti vodu preko soli.Nemojte puno vode sipati otprilike onoliko koliko je potrebno da prekrije vrecice.
    Posto sam pocela poslije podne sjeckanje i pripremanje ja sam so i vodu ostavila preko noci da se rastopi.
    4.
    Kada se sva so rastopi dobro promijesajte da nema taloga soli na dnu i dodajte slanu vodu preko vrecica salate.Sada doooobrooo pritisnite.necim da kesice ostanu na dnu a voda na vrhu ( ja sam koristila jedan plasticni poklopac i preko njega oprani gallon pun vode (americki upakovana voda).
    5.
    Drzati bure ili kantu u kuhinji na normalnoj sobnoj temperaturi.Povremeno provjeriti da su sve vrecice uronule u vodu.Za par dana imate jako ukusnu sarenu salatu dovoljno slanu i kiselu da ide uz svako jelo.
    6.
    Zbog nenormalno visokih temperatura ja sam morala svoju salatu spremiti u frozider u jednu veliku plasticnu kutiju (nalila sam joj vode u kojoj se kiselila ).Ovako cu je trositi tokom jeseni.

0 komentari:

Objavi komentar