četvrtak, 15. listopada 2015.

DODAO SAM CURU NA FB IZ ZEZANCIJE, POČELI SMO SE DOPISIVATI...


Dodao sam curu na fb iz zezancije,poceli smo se dopisivat odma prvi dan,trajalo je 8 sati,drugi dan 12 sati (pola dana) i cura mi se već mnogo svidjela,cuo sam od drugih da je fina i sve super,razmislio sam sta da radim jer cura je bila sjebana (oprostite na izrazu) od prije i nisam ispocetka htio da budem sa njom da je ne bih i ja sjebao,al sam opet razmislio i moglo bi bit dobro pa eto,

ali onda glupi facebook,otvaram njen profil i nađem objave od prije 15 dana i dalje dole,vidim neki momak stalno svaku objavu komentarise i primjetim da petljaju nesto,pitam nju sta ti je on ,

kaze ona ne znam ni ja ,tad odlucim odustat od svega,moram podjelit ovo sa vama jer sam se ponadao da je prava cura,ima slicnu zivotnu pricu kao i ja,potpuno istu mogu reć...

0 komentari:

Objavi komentar