srijeda, 7. rujna 2016.

Žena mog brata me ne podnosi, a ja ne znam zašto. Živimo u stvarno velikoj kući, oni su se pre...

Žena mog brata me ne podnosi, a ja ne znam zašto. Živimo u stvarno velikoj kući, oni su se pre godinu dana venčali i od tada moji roditelji žive u prizemlju, a ja sam sa njima na

spratu. Ja od celog sprata koristim samo svoju sobu i kupatilo. Čak ni ne jedem tu, već u prizemlju kod roditelja jer tamo kuvamo. Oni pored toga imaju još dve spavaće sobe, veliku dnevnu, trpezariju i kuhinju i njoj opet nije dovoljno. Juče sam čula kako je mom bratu rekla da mora da razgovara sa mnom da li planiram da se udam ili selim odavde jer

joj smetam, još malo će i beba pa “nema” dovoljno prostora(nisu znali da mi je prozor otvoren). Imam 20, o udaji i ne razmišljam a brat se složio sa njom i rekao da će da razgovara sa mnom. Preplakala sam ceo dan jer se i u rođenoj kući osećam kao gost.

0 komentari:

Objavi komentar