četvrtak, 1. rujna 2016.

U jednom akva parku sam cekala red za klopu sa mladjim bratom (9), a zatim se nadobudna tipicna...

U jednom akva parku sam cekala red za klopu sa mladjim bratom (9), a zatim se nadobudna tipicna Balkanska seljacina (“lubenica stomak”, krstaca na ruci i te fore) od 50tak godina nagurala ispred nas. Kazem ja njemu izvinjavam se gospodine, stali ste na nase mesto. Istog momenta je krenuo alo bre znas li ti ko sam ja, dolaze dva sina



gromade (20tak god.) kao on, krenuse i oni, sta je bilo mala imas neki problem.. Na to me mladji brat povuce nazad i kaze nije gladan, pusti budale. Nakon nekog vremena, spustim se sa najveceg tobogana, cekam brata, bio je iza mene. Kada vidis spusta se taj tata, spusta se sin, pa tek onda moj brat. Izlazi on iz vode i gleda prema vrhu. Spusti



se i taj drugi sin, otac mu baca “pet”, vice to je moj sin, bravo, znaci kao da je osvojio zlato na olimpijadi. Na to moj brat pridje njima i kaze “Pitali ste moju sestru da li ima problem, ja bih gospodine rekao da vi imate, zato sto se ponosite na matoru konjinu od sina sto je uradio isto sto i klinac od 9 godina”

0 komentari:

Objavi komentar