petak, 2. rujna 2016.

U braku smo 16 godina i nikada ženu nisam prevario, nikada nisam imao ništa...

U braku smo 16 godina i nikada ženu nisam prevario, nikada nisam imao ništa ni sa jednom drugom, sve do PRIJE 3 DANA. Ne znam zašto i kako, ali imao sam odnos sa jednom studentkinjom u mojoj kancelariji.



Toliko je bila napadna tražeći da joj poklonim ocjenu, jer joj treba za uslova da može da pređe na drugu godinu, da se jednostavno desilo. Ne mogu da lažem, bilo mi je lijepo, ali kada sam došao kući i kada mi je moje žena po običaju “poletjela” u zagrlja poželeći mi dobrodošlicu, nemate pojma kako sam se loše osjećao, JADNO, ma grozno vjerujte.



Ne mogu se pomiriti sa činjenicom da sam je prevario. Evo 3 dana samo o tome razmišljam. Najradije bih da joj sve priznam, jer ne mogu da živim ovako, jednostavno me savjest pritišće. ŠTA URADI…

0 komentari:

Objavi komentar