ponedjeljak, 5. rujna 2016.

U braku sam 7 godina, ne zaposlena sam i strašno mi je dosadno. Sinoć sam odlučila da napravim lažni

U braku sam 7 godina, ne zaposlena sam i strašno mi je dosadno. Sinoć sam odlučila da napravim lažni facebook profil, da se malo zezam sa muškim rodom.

 CIlj su mi bili momci i ljudi iz grada koje znam, stavila slike neke top ženske i slala zahtjeve za prijateljstvo. Prihvatilo ih je nekih 15 stvarno mi je bilo žao njihovih žena, jer sam ih poznavala, sve prevarant do prevaranta.

A onda sinoć ŠOK ZA MENE, dobijam zahtjev za prijateljstvo od mog vlastitig muža koji je zatvoren u drugoj sobi i radi na projektu, bar je meni tako rekao. Prihvatila sam ga i evo konstanto mse dopisujemo 24 sata vidjet ću na šta će izaći, nadam se da će na vrijeme prekunuti.

1 komentar: