nedjelja, 4. rujna 2016.

SVI SU MI GOVORILI DA JE SPONZORUŠA I DA JE SA MNOM ISKLJUČIVO ZBOG NOVCA. ZBOG TAKVIH KOMENTARA


Svi su mi govorili da je sponzoruša i da je sa mnom isključivo zbog novca. Zbog takvih komentara, odrekao sam se svih, čak i mojih roditelja. Bili smo u braku preko 5 godina, zaslijepljen ljubavlju mislio sam da imam idealan brak, ali prije par mjeseci ona se pokupila i otišla iz mog života, bez objašnjenja.

Sada je preko advokata poručila da želi svu imovinu da dijeli na pola, imovinu koju sam ja , isključivo ja stekao svojim radom. Odlučio sam da ću sve što imam prodati za 1 euro nekoj siromašnoj porodici, jer to mogu, jer je sve na meni, jer sve i jeste moje, a onda ću joj na sudu kada se vidimo dati ne pola imovine, nego svu.

Za mene nije problem, kako sam jednom stekao ovo što sada imam, steći ću i drugi put, a do tada nadam se da će me roditelji primiti kod njih dok se ne snađem. Znajte da ništa gore u životu e može da vam se desi nego da oslijepite OD LJUBAVI. Tada vjerujte vašim bližnjim, naročito roditeljima, jer oni vide mnogo realnije…

0 komentari:

Objavi komentar