nedjelja, 11. rujna 2016.

RADILA SAM ZA JEDNOG LOKALNOG BIZNISMENA NEKE POSLOVE, ČISTILA SAM MU NEKE PROSTORE, PRALA PROZORE...


Radila sam za jednog lokalnog biznismena neke poslove, čistila sam mu neke prostore, prala prozore i tako to. Nije nešto puno novca, ali na ovakvoj krizi svaki euro je veliki ko kuća.


Međutim nije me isplatio i kada god sam tražila tih 20 eura uvijek je nalazio neke izgovore.
Prošla su dva mjeseca i više mi se ni ne javlja na moje pozive. Zbog toga sam otišla na njegova kućna vrata i kada je njegova supruga izašla rekla sam joj obzirom da mi se njen muž ne javlja da mu napomene da jednoj mladoj djevojci duguje 20 eura za usluge koje mu je dala


i da će znati o kome je riječ jer je bio baš zadovoljan odrađenim poslom .Nisam joj rekla za šta mi duguje novac, neka joj on objasni

0 komentari:

Objavi komentar