utorak, 6. rujna 2016.

Prije tačno 3 godine moja vjerenica je imala tešku saobraćajnu nesreću i danima je bila u komi...

Prije tačno 3 godine moja vjerenica je imala tešku saobraćajnu nesreću i danima je bila u komi. Ja sam imao 21 godinu i zbog nje sam prestao ići na faks kako bih što više vremena provodio pored nje u bolnici.

Nakon 22 dana kome ona je došla svijesti, ali posljedice su bile katastrofalne. Ostala je potpuno nepokretna, a prvo šta je uradila nakon što je postala potpuno svjesna svog stanja je bilo da me bukvalno istjerala iz bolničke sobe i rekla da joj više nikada ne dolazim, da je potpuno zaboravim, jer ako je njen život uništen ne želi da bude i moj. Vjerujte da je toliko volim da sam bio a i danas dan sam spreman da je čitav život služim, više puta sam pokušavao da dođem do nje, ali nije dozvoljavala roditeljima da me puste u njenu sobu.

Nakon nje nikada nisam imao drugu djevojku, niti ću imati. Ako mi Bog nije dao da imam nju, druga mi i ne treba, živjeti ću sam sa svojom boli kao što i ona živi sama sa svojom. SUDBINA JE TAKO HTJJELA

0 komentari:

Objavi komentar