ponedjeljak, 12. rujna 2016.

PRE NEKO VEČE KAŽE MENI MUŽ DA IDE SA DRUGARIMA NA PIVO, I SAT VREMENA...

Pre_neko_vece_kaze_meni_muz.jpg
Pre neko veče kaže meni muž da ide s drugarima na pivo, i sat vremena nakon njegovog odlaska, ja pozovem drugaricu da odemo na večeru da se ispričamo i opustimo.


Parkirale smo se ispred restorana u kome sam se upoznala sa mužem, tu smo se i prvi put poljubili. Ja onako sva raznežena, ponele me emocije, ulazimo nas dve, a on sa našom komšinicom uživa u obroku, drže se za ruke, smeškaju se, baš kao mi pre sedam godina.


Nije nas video. Samo smo izašle, nisam ga ni sačekala to veče, ne znam u koje doba noći je došao. Ujutru sam se pravila da spavam dok nije otišao na posao. Spakovala sam se i otišla kod drugarice. Osećam se kao da je deo mene umro…

0 komentari:

Objavi komentar