četvrtak, 8. rujna 2016.

OVO RECEPT ZA PECIVO SAM NEDAVNO OTKRILA I PRAVILA JUTROS ZA DORUČAK...I MRVICE SE POJELE


Sastojci
Potrebno je
3 dl vode
1 kasicica ravna secera
1 kasicica soli

40 gr svjezeg kvasca
oko 400 gr brasna
po zelji 1 kasika rakije

Priprema
1.
U mlaku vodu dodati kvasac da se rastopi, dodati secer i brasno pomijesano sa 1 kasicicom soli. Moze se dodati i 1 kasika rakije da bi tijesto upilo manje ulja.
2.
Umijesiti tijesto koje treba da bude takvo da se moze mijesiti kasikom ali da bude sto je moguce gusce
3.
Tijesto izlupati kasikom a moze i mikserom i ostaviti oko 20 min da naraste. Prziti u zagrijanom ulju tako sto se mokrom kasikom zahvata tijesto i sipa u ulje. Neposredno prije pocetka przenja tijesto treba promijesati kasikom jer tako priganice upiju manje ulja. Ja kad zahvatam tijesto pokusavam malo da ga oblikujem jer mi se ne svidja ako ima roscice. Svaki put prije zahvatanja obavezno kasiku zmocim u vodu.
4.
U toku przenja pazim da ulje nije previse vruce da ne gore i malko drmusam tiganj jer sam primijetila da tako bolje narastaju a to je trik naucen jos od sestrine svekrve.
5.
Vaditi u vanglu na salvet da upije visak masnoce mada budu vrlo fine i nisu uopste masne
6.

Mogu se posluziti uz prsutu i sir, med, nutelu ili eurokrem, seceru prahu sa vanilom
Ja sam dugo vremena pokusavala da pravim priganice sa manje kvasca ali su ovako mnogo vadusastije i bolje a i brze su spremne za przenje
Posluživanje
U tijesto se moze dodati i jedno jaje ali onda mora ici i vise brasna da bi tijesto bilo dovoljno gusto. Ova varijanta je meni vise za slatke kombinacije a ona bez jaja je vise za slane
U tijesto se moze dodati i jedna kasika rakije da upiju manje ulja to sam isprobala i sigurno pali a rakija ispari i ne osjeti se

0 komentari:

Objavi komentar