četvrtak, 8. rujna 2016.

Neki dan sam upoznao predivnu ženu, desetak godina stariju od mene. Rekla mi je da je rastavljena...

Neki dan sam upoznao predivnu ženu, desetak godina stariju od mene. Rekla mi je da je rastavljena i da nije imala nikoga par godina i da je željna “ljubavi”. Iako ima skoro 40 godina izgleda baš dobro i nekako sam odma postao LUD za njom.

Obzirom da mi je stan bio prazan pozvao sam je i proveli smo nezaboravno veče. Toliko mi je bilo dobro sa njom da sam poželio da je ženim, bez obzira što je starija, što je bila udata i sve to. Nekada u jutro se vratio moj brat sa svojom djevojkom i nemate pojma koji koji šok je nastao kada su se njih dvije susrele na hodniku.

Naime ispostavilo se da je bratova djevojka prva komšinica od ovo MOJE, a kada ju je počela moliti da nikome ništa ne govori bilo mi je jasno da je još uvijek udata. Spakovala se i otišla, a kasnije mi je bratova cura objasnila da joj muž ima baš mnogo novca i da se već pročulo da ona tako malo švrlja sa drugima. ISKORIŠTEN SAM… jeste da sam muškarac, ali boli, pogotovo jer sam se na neki način već zaljubio u nju.

0 komentari:

Objavi komentar