nedjelja, 11. rujna 2016.

MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA JE LJUBAVNICA MOG MUŽA I TO VEĆ PAR GODINA. SVAKI PUT KADA...


Moja najbolja prijateljica je ljubavnica mog muža i to već par godina. Svaki put kada promijenim boju kose u isto vrijeme i ona se ofarba u istu bolju kao što sam ja.


Pretpostavljam da misle da se na taj način mogu sakriti i da ako ostane koja dlaka posle nje ja to neću primjetiti. Ne znaju da sam prvi put kada sam posumnjala da me vara, postavila kameru u spavaću sobu i da imam toliko materijala da mu sutra mogu uzeti sve što ima i otjerati ga u tri lijepe materine,


ali neću, nije mi loše ni ovako, trošim njegove novce, zabavljam se sa mlađim, a djeca uživaju i misle da imaju idealne roditelje. Samo se treba pomiriti sa situacijom i gledati sve sa pozitivne strane, i onda je život lijep…

0 komentari:

Objavi komentar