utorak, 6. rujna 2016.

Moja keva je 10 puta bolja riba od mene, mislim ne kažem to ja već moji drugovi i to mi mnogo...

Moja keva je 10 puta bolja riba od mene, mislim ne kažem to ja već moji drugovi i to mi mnogo smeta. Baš se loše osjećam kada mi to kažu, jer ona sa 36 godina da bude bolja od mene koja sam u najboljim godinama, ono da se čovjek ubije.

 Zbog toga što to ne mogu više da slušam UZELA SAM STVARI U SVOJE RUKE i neki dan kada sam joj farbala kosu “slučajno” dodala malo, mislim puno više hidrogena i spršila sam joj kosu do korijena.

Eno je danima ne izlazi iz kuće, sva u suzama jer je ostala ćelava i ko zna da li će više ikada porasti. DA VIDIM SADA KO ĆE MI REĆI KEVA TI JE TOP RIBA 10 PUTA BoLJA OD TEBA!

1 komentar:

  1. eeee, tvojoj majci si naudila zbog zavisti! potrudi se da budes ti bolja od nje, sredi se pitaj majku za savet pomocice ti kao i sto te negovala do sad , dojila hranila ucila da hodas....

    OdgovoriIzbriši