nedjelja, 4. rujna 2016.

Moj muž me vara i to praktično od kako se znamo. NIKADA MU NISAM BILA JEDINA

Moj muž me vara i to praktično od kako se znamo. NIKADA MU NISAM BILA JEDINA, ali sve mislim doćiće dan kada će se posvetiti samo meni.

Međutim već imamo po 40 godina, 17 godina smo u braku i on se apsulutno ne mijenja, čak je postao i gori. Većinu njegovih ljubavnica znam, jer relativno smo malo mjesto i teško je čuvati tajne. OPRAŠTAM MU JER GA VOLIM! Na moju žalost, čini mi se da je i mom strpljenju, mojoj toleranciji došao kraj. NAČULA SAM NEŠTO GROZNO, ALI NISAM mOGLA DA VJERUJE, TAČNIJE NISAM ŽELJELA Da VJERUJEM DA ME VARA Sa NJOM. U srijedu sam mu rekla da ću poslije podne da idem kod mojih na selo i da me neće biti do petka. Otišla sam, ali samo do jednog kafića iz kojeg se jasno vidio ulaz u zgradu.

 Nakon nekih pola sata pojavila se moja najbolja prijateljica, žena sa kojom dijelim sve i dobro i zlo, žena koja zna koliko patim jer me muž zapostavlja i koliko se nadam da će doći dan kada ću mu biti jedina. Evo 3 dana sam podpuno skrhana od bola, ne znam kako dalje i kuda, jer ne samo da gubim muža, već i najbolju, pa i jedinu prijateljicu koju imam

0 komentari:

Objavi komentar